Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Barnledig helg.

Permalink0
 God morgon.
 
Vaknade upp helt ensam idag på morgonen, inget gagande eller pipande ljud från det andra rummet. Kändes väldigt konstigt och tomt på ett sorgligt sätt. Men väldigt välbehövligt! Emilio har åkt med moster, kusin William och min systers man till husvagnen på Öland och ska va borta hela helgen. Åkte igår, jag sa hejdå med gråten i halsen. Men han va lika glad ändå och skrattade åt kusin Willimam som höll på. Vet att han kommer ha det så bra med dom. Inte orolig det minsta, men man tänker på honom var ända sekund. Men jag behöver få vara lite för mig själv och hämta ny energi. Blir mycket gladare mamma då. Man måste få andas lite ibland speciellt när man är ensamstående. Men han är mitt allt och kärleken till han kommer ingen annan kunna slå! 
 
Igår när plutten hade åkt, så kom Mathilda & Sandra. Vi lagade mat, blev lite plockmat. Himla gott va det och jag njöt verkligen att inte behöva stressa i mig maten som jag gör på vardagarna. Sen drack vi lite vin och spelade spel,  så kul hade vi. Länge sen jag garvade så mycket! Mathilda fick upp på spelet att hon skulle ringa nån från telefonboken och fråga vad hände igår, vi ringde hennes bror Milton och va vi skrattade. Han förstod ingenting stackarn. Sen skulle Sandra snurra 30 varv och jag skulle rappa. Ja kul hade vi! 
 
Idag ska jag umgås med Cecon & Alexandra. Vi ska vara här hos mig, dricka lite goda drinkar så får vi se vart kvällen slutar... Roligt ska det bli iaf! 
 
Hoppas ni får en bra helg.
Hej hopp.
 
Mathilda & Sandra.
 
Kärlek.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top