Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Jobb & mello.

Permalink0
Godkväll.

Precis lagt mig i sängen, så gött! Tänkte blogga lite innan det är dags för att sova. Cecon har precis åkt hem, vi har kollat på mello och moffat i oss choklad för 2 veckor framåt. Mitt choklad sug är inte lite en gång i månaden. Kan inte hålla mig borta från det då. Men gott och trevligt hade vi iaf. 

Denna veckan har bestått av jobb, shopping till prinsen och träffat kusin William. Hämtade honom efter skolan och så gick vi och fikade. Dom två, w & E det är verkligen kusin kärlek. När dom ser varandra så lyser dom upp som solar båda två. Så gulligt! Efter fikat gick vi en sväng på stan. Blev vår-shopping till E. Han växer ju som hulken.

Han kommer vara så fin i vår. Köpte inte en pryl till mig själv. Roligare att köpa till honom. Men synd att dom inte kan använda det så länge innan dom växer ur det. Men så är det ju! 

I morgon blir det ett jobbpass till. Då ska han vara med moster & kusin W. Idag va han med mormor. Han blir så glad när man kommer hem och då smälter man. Får man ny energi när han ler mot en och sträcker ut sina armar. Kärlek!! 

Haft en oturs dag också, när jag kom ut från jobbet i veckan på pakeringen upptäcker jag att nån har kört i mot eller backat på min bil, så det blivit en buckla. Tack för du inte lämnade en lapp idiot! Ja hej och åh pengar. Sen senare på dagen skulle jag passa på att ta en power walk när E pappa va här. Skönt att gå själv utan barnvagn. Hann gå i 15 min typ. Kommer vid sjön och det va massa vattenpölar och tänker jag går i kanten, ne då trillar jag i en djup geggig pöl så jag hamnar med hakan i pölen och ligger där som en säl. Får ringa mor så hon får hämta mig, kunde ju inte gå hem blöt. Hon bara as garvade när jag ringde. Det gör jag också när jag tänker på det, men just då va inte ett damp utbrott långt borta. Så den dagen va härlig! 

Med det säger jag godnatt! 


Till top