Brunettemmi

Emelie är en tjej på 29 år och även ensamstående mamma till en liten son. Hon har mycket attityd och humor. Älskar att stå i centrum och som har allt med shopping att göra, nästan lite för mycket. Hennes vänner betyder allt för henne och hennes son Emilio. Just nu är hon mammaledig och älskar livet som mamma. Han är den finaste i världen.

Sjukstugan.

Permalink3
Godkväll.

Sjukstugan är det här ja! Jag är dunder förkyld och hostat hela natten. Har klarat mig från att bli smittat dom senaste 4 gångerna Emilio blivit sjuk sen han började dagis. Men denna gången klarade inte min kropp att kämpa i mot barnbacillerna. Hatar detta! Blir ju tio gånger jobbigare att ta hand om E också. Men han är ändå så söt! För idag har han varit så gosig. Tror han märker att jag är sjuk. Han har suttit i famnen med snuttefilten och klappat mig på huvudet. Så lite ompyssling har jag fått. Sen kom snälla mor med glass, så det känns lite bättre nu. Hoppas på att få sova i natt bara. 

Igår blev det A6 med syster & mor för att köpa lite julklappar. Jag va barnfri i ett par tim, E va hos sin farmor. Va ovant att gå utan barnvagn. Men det va skönt! Även syster va barnfri. Så vi satt och åt länge utan att behöva stressa eller ge ett barn mat samtidigt. Så när man ska börja äta själv är maten kall, eller kaffet som man får dricka ljummet nästan jämt. Såna tillfällen igår njuter man verkligen av. Så vi hade det jätte mysigt! Så bara 3 julklappar kvar. 

Blev lite produkter för ansiktet idag från Eleven.se

Primer för ansiktet, som jämnar ut tonen i ansiktet och döljer porer om man har såna. Även en primer till läpparna som ger fukt och en naturlig färg på läpparna. Kan ha som bas eller innan man tar på läppstift. Allt för 300kr, billigt och bra! 

Med det säger jag godnatt.
Hoppas ni haft en bra helg. 



#1 - - P:

Fantastiskt vacker. Strongt att va ensam morsa. Kör hårt!

Svar: Tack så mycket!
Emelie

#2 - - Anonym:

Hej!
Får man fråga om du har opererat dina bröst? Isåfall hur mycke la du i?

Svar: Ja det har jag, 450 la jag in
Emelie

#3 - - Anonym:

Ok. Blev de stor skillnad? Va hade du för storlek före op i bh?
Kram:)

Svar: Ja det blev 3 storlekar större :) känns inte så kul att skriva ut min förra bh storlek här...
Emelie

Till top